وب سایت فروشگاهی موفق

طراحی سایت نیشابور12

در بازه زمانی حدودا 100 سال تکنولوژی پیشرفت های چشم گیر زیادی در رزومه خود داشته است. این پیشرفت های شامل:

  • پیدایش ویندوز
  • گسترش اینترنت
  • پیدایش سیستم های اتوماسین اداری
  • فراگیری کامپیوتر

و در آخرین گام هم که پیدایش هوش مصنوعی می باشد. این پیشرفت ها باعث شد که بازار های کسب و کار هم تحت تاثیر قرار بگیرند و لباسی نو بر تن کنند. وب سایت های فروشگاهی این امکان را فراهم کرد که اشخاص محصولات خود را فراتر از مرز های شهرها و کشور ها ارائه دهند و به فروش برسانند. برای فروش از طریق وب سایت چند پارامتر حیاتی باید رعایت شود.

  1. طراحی مناسب
  2. سئو پایدار و هدفمند
  3. محصول با کیفیت
  4. قیمت مناسب
  5. تبلیغات با سازگاری بالا

پنچ اصل ذکر شده در فروش محصولات بسیار مهم می باشد.

طراحی مناسب

یک وب سایت فروشگاهی باید از نظر طراحی،دسته بندی،فیلتر و جست و جو، و در آخر از نظر امنیتی قابل قبول باشد. بیشتر وب سایت های فروشگاهی از قالب های آماده استفاده می کنند. که بیشتر آنها طراحی مانند دیجی کالا دارند. و اما سوال اصلی چرا طراحی دیجی کالا انقدرپر طرفدار و مطرح است ؟ جواب این سوال این گونه است که دیجی کالا با در نظر گرفتن دسته بندی و فیلتر کاربر را سریعا هدایت می کند به بخش مورد نظر و امروزه با زیر نظر گرفتن رفتار کاربر در وب سایت محصولاتی را پیشنهاد می دهد. همچنین ارسال و پشتیبانی نسبتا بهتری نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی دارد.

سئو پایدار و هدفمند

هر محصولی که میخواهید در یک وب سایت فروشگاهی به فروش برسد نیاز دارد که در گام اول نام محصول سئو شود تا متقاضی با سرچ آن نام با شما ارتباط بگیرد. به عنوان مثال اگر یک آنلاین شاپ تلفن همراه داشته باشید. شما با سئو کلمه  گوشی y9 s می توانید اشخاصی که قصد خرید این تلفن همراه را دارند به وب سایت خود هدایت کنید. کلمات کلیدی زیادی در صنف های مختلف کاری وجود که باید به ساختار و میزان جست و جو آنها توجه داشته باشید. مثال کلمه طراحی سایت نیشابور یا طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت کلماتی پر جست و جو در صنف کاری طراحی وب سایت و خدمات میزبانی می باشد.

محصول با کیفیت

اگر محصول با کیفیتی ندارید اصلا به سمت طراحی وب سایت نروید زیرا نتیجه برای شما نخواهد داشت کیفیت و مرغوبیت محصول شما بسیار مهم و حیاتی است. مخصوصا اگر اون محصول زمینه کمی درسایر شهر ها داشته باشد. مانند زعفران نیشابور یا فیروزه نیشابور این دو محصول انحصاری شهر نیشابور می باشند و متضای های بسیار زیادی در سایر شهر ها دارند. زیرا زمینه و بازار این دو محصول در سایر شهر ها کمتر است ولی به این معنا نیست که صنف های کاری دیگر نمیتواند فروش خوبی داشته باشند زیرا محصول شان انحصاری نیست.

قیمت مناسب

بحث قیمت گذاری بحث مهم و تاثیر گذاری در فروش محصولات است. قیمت محصول باید مناسب و مطلوب باشد و حتی کمی پایین تر از قیمت بازار تا کاربر در مقایسه قیمت شما را انتخاب کند زیرا قیمت پایین تری نسب به بازار فیزیکی دارید.

تبلیغات

در گام بعدی تبلیغات امری مهم می باشد زیرا باید محصول معرفی شود. تبلیغات به چندین صورت انجام می شود. که پر کاربرد ترین آنها در حوضه طراحی سایت خرید ریپورتاژ ها با اتوریتی (لینک دهی بیشتر وب سایت میزبان) بالا و قابل قبول داشته باشد.

دیجی کالا

سوالی که در ذهن شما شاید در جریان باشد این است که آیا امکان رقابت با دیجی کالا وجود دارد یا خیر؟  جواب این سوال به اینگونه است که امکان رقابت و حتی پیشی گرفتن از دیجی کالا وجود دارد زیرا دیجی کالا مرکز انبوهی از مشاغل می باشد و صرفا فقط در یک  حوضه کاری فعالیت نمی کند پس امکان رقابت و برتری شما نسبت به دیجی کالا در حوضه کاری خودتا امکان پذیر است. و جای نگرانی در این باره وجود ندارد ولی این کار آسان نیست و نیازمند ماه ها سئو کلا خاکستری می باشد. زیرا خود دیجی کالا در حوضه سئو تیم و متخصصان زیادی را به کاری گرفته است که روزانه در حال فعالیت و گسترش شبکه می باشند.

حرف آخر

سعی کنید در مبحث طراحی وب سایت جدی و هدفمند قدم برداید تا موفقیعت(فروش) شما تضمین شود. وب سایت ها محدود به مرزها نمی شوند. ولی نیاز به کار و تخصص دارند تا روزانه توسعه پیدا کنند. مدت زمان رسیدن به فروش بستگی به میزان وقت و هزینه صرف شده دارد. طراحی وب سایت هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت یا شاید هم کوتاه مدت باشد. که با کمی انگیزه می توانید به ثمر برسد.میانگین درآمد آنلاین شاپ ها و کسب و کار های اینترنتی کوچک بین 5 تا 150 میلیون در ماه متغیر می باشد. عدد اعلام شده بسیار ناپیدار است و امکان افزایش و کاهش آن وجود دارد.