طراحی سایت 0 تا 100

طراحی سایت یکی از هزار شغلی می باشد که امروزه در ایران و دنیا مشغول به فعالیت است. وب سایت به اشخاص کمک می کند تا خدمات و محصولات را در مقیاسی بزرگتر ارائه دهند. و اما یک وب سایت از 0 تا 100 به چه صورت پایه گذاری و پیاده سازی می شود. یک وب سایت برای پیاده سازی به صورت کلی باید مرحله زیر را طی کند
خرید هاست و دامنه
ست کردن دامنه و هاست
نصب سیتسم مدیریت محتوا مانند ورد پرس
نصب افزونه های پیش نیاز
طراحی صفحه اصلی
طراحی صفحات دیگر
بازنگری و اصلاح
معرفی صفحات به سرچ کنسول
مراحل ذکر شده در بالا تنها بخشی از طراحی یک وب سایت به صورت 0 تا 100 می باشد. زیرا در مسیر طراحی و توسعه یک وب سایت پستی و بلندی های زیادی وجود دارد. که اصطلاحا به آنها باگ می گوییم.
خرید هاست و دامنه
در گام نسخت شما باید یک سرویس هاست و یک دامنه IR – COM و … خریداری کنید برای خرید هاست و دامنه شرکت های میزبان زیادی وجود دارد که پیشنهاد ما به شما شرکت ایران سرور است. پس از خرید هاست و دامنه دلخواه باید هاست خود را با DNS هایی که شرکت به شما می دهد ست کنید که خیلی کار دشواری نیست. در هنگام خرید هاست به حجم هاست دقت کافی را داشته باشید برای وب سایت های نوپا حجم 2 تا 5 گیگابایت کافی است.

نصب سیتسم مدیریت محتوا مانند ورد پرس

زمانی که شما هاست خود را خریداری کنید هاست شما می تواند دو پنل کاربری متفاوت داشته باشد. که با نام های directadmin یا CPANEL آنها را می شناسید. برای ورود به مدیریت این دو پنل ایمیلی برای شما ارسال می شود که مشخصات ورود شما در آن ذخیره شده است. پس از ورود به پنل با کلیک بر روی قسمت file manager وارد تب مورد نظر می شوید که چندین فایل مختلف در آن وجود دارد. با ورود به فایل public_html و آپلود نسخه zip ورد پرس بر روی هاست ورد پرس در وب سایت شما فعال می گردد.

نصب افزونه های پیش نیاز

پس از تکمیل نصب وردپرس بر روی وب سایت شما قادر به دسترسی به پیشخوان یا پنل ورد پرس هستید. برای طراحی یک وب سایت 0 تا 100 ورد پرس به تنهایی کافی نیست و چندین پیش نیاز حیاتی وجود دارد. که باید از آنها بهره بگیرید.که اگر بخواهیم در مبحث طراحی و پیاده سازی یک مثال بزنیم. المنتور مهم ترین و حیاتی ترین افزونه ورد پرس در جهت طراحی می باشد. المنتور یک افزونه صفحه ساز قدرتمند است که با استفاده ازش می تونید صفحات وب سایت خودتون رو در بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *