محاسبه قیمت طراحی سایت

طراحی سایت نیشابور محاسبه 1

درجه اول

برای محاسبه قیمت یک وب سایت پارامتر های زیادی وجود دارد. که مهم ترین آن درصد بهره گیری از زبان های برنامه نویسی و امکانات اختصاصی است که کارفرما به آن احتیاج دارد. به عنوان مثال یک وب سایت شرکتی معمولی با هدف ارائه خدمات خود صد درصد با یک وب سایت اداری دولتی که نیاز به کد نویسی گسترده دارد متفاوت است. و از نظر قیمت گذاری با یک دیگر بسیار فرق دارند. وب سایت ها برای راه اندازی و توسعه از چندین زبان برنامه نویسی مانند PHP – java script – CSS – HTML بهره میگیرند. و برای مدیریت محتوا بهتر از سیستم مدیریت محتوا CMS یا همان ورد پرس استفاده می کنند.

درجه دوم

در درجه دوم محاسبه قیمت نوع هاست و دامنه شما و سطح کیفی آن میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت طراحی سایت شما بگذارد. به عنوان مثال اگر هاست شما یک هاست لینوکس با حجم  ۵ گیگابایت باشد و ۸۰ گیگابایت ترافیک ماهیانه داشته باشید قیمت خرید و تمدید ماهانه او در سطح کیفی بالا چیزی حدود 800 هزار تومان است. ولی اگر بخواهید کمی حرفه ای تر پیش بروید مجبور به خرید هاست از نوع وردپرسی میشوید که چیزی حدود 2 تا 2.5 میلیون تومان در سال هزیته تمدید و نگهداری دارد.

درجه سوم

در درجه سوم یک عامل متغیر ولی مهم وجود دارد سطح مهارت طراح می تواند بسیار در روند کاری و پیشرفت کار  مهم و حیاتی باشد. مباحث فنی کار که شامل:

  • بهینه سازی کد ها 
  • تامین امنیت ساعت
  • افزایش سرعت
  • طراحی هوشمند و بروز 
  • اورهال مرتب سایت 
  • سئو و بهینه سازی وب سایت 
  • توسعه هدفمند
  • پشتیبانی 

نکات بالا تنها بخشی از وظایفی بود که طراح و تیم پشتیبانی یک وب سایت باید به آن دقت کنند.

محاسبه

خوب اگر بخواهیم یک حساب و کتاب سر انگشتی انجام دهیم در درجه اول به صورت پیش فرض وب سایتی را در نظر میگیرم که از زبان های برنامه نویسی در طی پروژه 35 درصد استفاده کرده است. با در نظر گرفتن درجه دوم یعنی هاست و دامنه معتبر با سطح کیفی بالا و در آخر هم طراح شخصی حرفه ای و با تجربه باشد. اگر بخواهیم یک حساب و کتاب با در نظر داشتن پارامتر های بالا انجام دهیم. 3 الی 4 میلیون تومان هزینه کد نویسی – 1 الی 1.5 میلیون تومان هزینه هاست و دامنه – و دستمزد طراحی بخش های مختلف هم چیزی حدود 5 الی 7 میلیون تومان این مبلغ به صورت توافقی می باشد. هزینه کلی در بهترین حالت ممکن 12 میلیون تومان تمام میشود. مبالغ ذکر شده در بالا می تواند بسیار متغیر باشد. به عنوان مثال طراحی سایت در نیشابور قیمتی معدل 3 الی 9 میلیون تومان دارد. در مراکز استان بازار کار طراحی سایت کمی داغ تر است و قیمت های بالاتری دارد.

جمع بندی

در آخر قیمت طراحی سایت می تواند بسیار متغیر و نا پایدار باشد. به نحوه ای که در بعضی از موارد دیده شده است که قیمت طراحی سایت از 500 هزار تومان استارت خورده است. و در بعضی از موارد هم شروع قیمت از 100 میلیون تومان بوده پس متوجه شدید که بازه قیمتی در این کار بسیار متفاوت و ناپایدار می باشد. ولی توجه داشته باشید که شما با در اختیار داشتن یک تیم و یک وب سایت حرفه ای شاهد افزایش چشم گیر در آمد خود می شوید. و از قدیم هم گفته اند کار خوب پول خوب میخواهد. 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *